عاشق آرش برهانی

عاشق آرش برهانی

ورزشی

 

الان از چه ماشيني استفاده مي‌كني؟‌
BMW دارم. مدل 720 خيلي هم دوستش دارم!
 

اولين ماشيني كه خريدي؟
وقتي به پاس آمدم اول يك خانه رهن كردم و بعد پژو 206 خريدم. قبل از BMW، چندتا ماشين ديگر هم سوار شدم. تويوتا كمري، زانتيا و‌...
 

آرزويي كه تا به‌حال به آن نرسيدي؟
دوست دارم قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا را تجربه كنم و اين يكي از آرزوهاي مهم ورزشي من است.
 

با كدام تيم؟
هر تيمي كه شد... امسال تيمي را انتخاب مي‌كنم كه در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشد تا من هم قهرماني در اين مسابقات را تجربه كنم.
 

بزرگترين خوش‌شانسي كه در زندگي داشتي، چه بود؟
نمي‌‌دانم، هيچ‌وقت شانس بزرگ نداشتم!
 

... و بزرگترين بدشانسي؟
آقاي گل‌نشدن در رقابت‌هاي فصل گذشته ليگ‌برتر، بزرگترين بدشانسي من بود. اگر موقعيت‌ها را گل مي‌كردم، آقاي گل مي‌شدم ولي متاسفانه بدشانسي آوردم.
 

دوران كودكي و نوجواني، طرفدار استقلال بودي يا پرسپوليس؟
از بچگي استقلال را دوست داشتم و حالا هم استقلالي‌ام. البته چون در كرمان بوديم، نمي‌توانستم براي تماشاي بازي‌هاي استقلال به تهران بيايم.
 

بهترين بازيكن جهان؟
ساموئل اتوئو. من بازي اتوئو را خيلي دوست دارم، او محبوب‌ترين بازيكن من است.
 

تيم‌ملي مورد علاقه‌ات؟
از بازي‌هاي هلند در يورو 2008 خيلي خوشم آمد.
 

باشگاه مورد علاقه‌ات؟
بارسلونا. خيلي‌ها آرزو دارندكه يك روز در اين تيم بازي كنند. واقعا بازي‌كردن در نوكمپ رويايي است.
 

فكر مي‌كني يك روز در اروپا فوتبال بازي كني؟
تلاش مي‌كنم كه يك روز در اروپا بازي كنم و بايد تحت هر شرايطي كه شده به اين هدفم برسم.
 

چرا تا به‌امروز فرصت رفتن به اروپا را پيدا نكردي؟
مي‌دانم‌... فقط به اين فكر مي‌كنم كه يك روز به اروپا بروم.
 

برخي معتقدند كه تو در زندگي شخصي حاشيه‌هاي زيادي داري؟
(باخنده) ... نمي‌دانم. آنهايي كه مي‌گويند حاشيه دارم بهتر است كه منظورشان را درست بگويند، ولي من بازيكن‌ حاشيه‌اي نيستم.
 

قصد داري با سرمایه ات چه‌كار كني؟
با سرمايه‌اي كه دارم، بیزنس مي‌كنم.
 

قصد نداري يك روز پيراهن مس‌كرمان را برتن كني؟
مس تيم شهرم است و خيلي دوست دارم كه پيراهن اين تيم را برتن كنم. اين فصل هم مذاكره كرديم ولي شرايط جور نشد تا به كرمان بروم. اميدوارم يك روز شرايط مهيا شود تا پيراهن اين تيم را برتن كنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: لیلا ׀ تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ashegarashborhani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com